.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل شورای راهبردی مرکز اسلامی شمال در گلستان

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از تشکیل اتاق فکر و شورای راهبردی برای رفع مشکلات موجود در این مرکز خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل عامری صبح دوشنبه در نشست با فعالان فرهنگی ترکمن افزود: در این اتاق فکر از افکار و نظرات نخبگان ترکمن در عرصه های مختلف دینی، علمی و فرهنگی استفاده خواهد شد و با یک برنامه ریزی کارشناسی شده در جهت رفع مشکلات آنها اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی های مختلف ارتباطی در سطح جهان بیان داشت: اگر بخواهیم در عصر کنونی به ‌شیوه سنتی عمل کنیم، راه به جایی نخواهیم برد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: امام خمینی (ره) بر حفظ وحدت همواره تاکید داشتند و امروز نیز وحدت کلمه خواست واقعی رهبری و ارکان نظام است و هرگونه موضعگیری که خارج از چارچوب حفظ وحدت کلمه باشد، در نظام اسلامی ما جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام عامری با بیان این نکته که مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با هدف تقویت روحیه تقرب و همگرایی فعالیت می‌کند، اظهار داشت: این مرکز جایگاه هیچ گروه و جناح نیست و امیدواریم با حضور نخبگان ترکمن و هم اندیشی در خصوص مسائل اهل سنت بتوانیم گامهای اساسی و موثری در جهت رفع معضلات جامعه اهل سنت برداریم.

وی از نخبگان و فعالان فرهنگی ترکمن خواست تا با بررسی و شناسایی معضلات موجود جامعه اهل سنت و ارائه طرح‌ و پیشنهاد در جهت رفع آنها این مرکز را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.